۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

سجادی در گفتگو با مهر:

«رونق تولید» اثرات جنگ اقتصادی دشمن را کاهش می‌دهد

«رونق تولید» اثرات جنگ اقتصادی دشمن را کاهش می‌دهد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رونق تولید منجر به کاهش اثرات جنگ اقتصادی به سرکردگی آمریکا و غربی‌ها می‌شود.

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نامگذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید»، گفت: نامگذاری مقام معظم رهبری رویکرد اقتصادی دارد به همین دلیل سال گذشته به نام «حمایت از کالای ایرانی» تعیین شده بود و امسال هم «رونق تولید» نامگذاری شده و این شعار مکمل شعار سال گذشته است.

وی با بیان اینکه نسبت به سیاست‌های کلی اقتصادی کم کاری صورت گرفته است، افزود: از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده نشده بنابراین در سال جاری باید به ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی توجه جدی شود تا بدین وسیله در جهت تحقق شعار، گام برداریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: «رونق تولید» از یک سو، منجر به کاهش اثرات جنگ اقتصادی به سرکردگی آمریکا و غربی‌ها می‌شود و از سوی دیگر می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات همچون بیکاری شود.

سجادی با اشاره به نقش قوا برای تحقق شعار سال ۹۸، اظهار داشت: مجلس به جای بحث‌های حاشیه‌ای که فایده‌ای هم برای مردم و کشور ندارد باید خلاء های قانونی در حوزه تولید را رفع و قوانینی که مانع رونق تولید شده را اصلاح کند؛ مهم‌تر از آن نظارت مجلس است.

وی نظارت مجلس را در بسیاری از مسائل کم رنگ دانست و گفت: باید قوه مقننه در دو بخش قانون گذاری و نظارت به تولید کشور کمک کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به تذکر مقام معظم رهبری به مجلس در سخنرانی اول فروردین که در حرم رضوی صورت گرفت پرداخت و گفت: متأسفانه مجلس به جای اولویت بندی مسائل مهم در بسیاری از موارد به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازد به همین جهت پس از تذکر و هشدار مقام معظم رهبری باید امور مطرح شده را به صورت جدی پیگیری کند.

سجادی می‌گوید: مجلس علاوه بر تذکر داده شده از سوی رهبر انقلاب باید نسبت به سایر قوانین که نیاز اساسی کشور است همانند تولید و اقتصاد مقاومتی وارد عمل شود چرا که تا پایان دوره زمانی باقی نمانده و باید کارنامه‌ای قابل قبول از خود به مردم ارائه دهد.

وی اضافه کرد: دولت نیز باید عملکردهای ضعیف و ناکارآمد را اصلاح کند و سیاست‌های مدون در حوزه تولید در پیش بگیرد تا امکانات با مدیریت صحیح و کارآمد در اختیار تولید قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از حضور مدیران ضعیف و ناکار آمد در حلقه اجرایی، اذعان داشت: اگر مسئولان و مدیران از کارآمدی برخوردار نیستند کناره گیری کنند، اکنون استعفا برای مدیران ناکارآمد معنی ندارد! باید حتماً برکنار شوند تا از حلقه مدیریت کناره گیری کنند.

کد خبر 4578356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha